Oferty pozycjonowania- jak wybierać?

Oferty pozycjonowania- jak wybierać? czyli pozycjonowanie katowice yw działań w takich mediach znacząco odbija się za reszcie kondycji witryny. Każda strona ma teraz Facebooka, Instagrama czy Pinteresta i bynajmniej nie dlatego, że ładnie wygląda. Jeżeli Twoja str

Dodane: 22-06-2016 17:09
Oferty pozycjonowania- jak wybierać? Promocja internetowa to szerokie pojęcie, składa się na niego na przykład .

Media społecznościowe i ich znaczenie

pozycjonowanie katowice

Social media w marketingu internetowym są coraz ważniejsze, a wpływ działań w takich mediach znacząco odbija się za reszcie kondycji witryny. Każda strona ma teraz Facebooka, Instagrama czy Pinteresta i bynajmniej nie dlatego, że ładnie wygląda.

Jeżeli Twoja strona nie posiada jeszcze choćby konta na Facebooku to czym szybciej je załóż, może to spowodować nagłe zwiększenie zainteresowania Twoja ofertą, a przecież o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Możesz również skorzystać ze szkoleń na ten temat lub wynająć firmę do prowadzenia tych kont.


Strona i reklamy

pozycjonowanie katowice

Reklama jest dobra, ale wszystko z umiarem. Przeładowane reklamami strony są uciążliwe dla użytkowników i często rezygnują oni z ich przeglądania na rzecz konkurencyjnych witryn. Trzeba mieć tego świadomość przy wkraczaniu na pole sprzedaży miejsc reklamowych na Twojej witrynie.

Skuteczna reklama powinna być targetowana, prosta i czytelna. Nie może przesłaniać treści na stronie, bo to przecież dla nich nasz użytkownik wchodzi na witrynę. Jeżeli schowamy mu przycisk do zamykania reklamy lub wrzucimy reklamę w krzykliwym kolorze na tło strony tylko zrazimy go do reklamowanego produktu. Dlatego reklamy oferowane przez Google są takie skuteczne- spełniają wszystkie te punkty.


Nie tylko ogólne frazy

Wysokie pozycje na frazy ogólne mogą wydawać sie bardzo atrakcyjne i mocno oddziałujące na ruch na stronie firmowej, a co za tym idzie na sprzedaż czy choćby ilość klientów. Jednak fakty są nieco inne.

Okazuje sie bowiem, że wiele stron czerpie ponad 80% swojego ruchu na witrynie z fraz mniej ogólnych, a bardzo szczegółowych. Na te frazy tzw. Długiego ogona powinny sie pozycjonować szczególnie sklepy internetowe oraz duże serwisy i portale. Im więcej podstron na takie pozycjonowanie tym lepsze efekty można osiągnąć.



© 2019 http://w-pozycjonowaniu.modm.slupsk.pl/