tanie pozycjonowanie olsztyn


Co daje pozycjonowanie?

tanie pozycjonowanie olsztyn


Jeśli prowadzicie własną działalność gospodarczą i zależy wam na wypromowaniu swojej firmy to jednym z najlepszych i najbardziej efektywnych sposobów jest właśnie pozycjonowanie. Sprawdza się to zwłaszcza w sytuacji, kiedy pozyskiwanie nowych klientów jest dla danej firmy priorytetem. Ma to ogromne znaczenie w branżach takich, jak prowadzenie sprzedaży produktów, czy oferowanie jakiś usług, przykładowo dentystycznych. Efekty pozycjonowania są właśnie najlepiej widoczne w zwiększonej ilości posiadanych klientów, a dzieje tak dlatego, ponieważ im wyższą pozycje w wyszukiwarce ma nasza strona, tym łatwiej pozyskać nowych klientów. Dobrze poprowadzone pozycjonowanie powinno zwiększyć ogólną liczbę zdobytych klientów, więc koszty takiej usługi bardzo często zwrócą się niejednokrotnie.


W 2012 roku polski psycholog Michał

W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości. Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań. Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku. Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


System ten jest korzystny dla właścicieli

Osobnym pomysłem jest wprowadzony przez Overture system, gdzie strony płacą wyszukiwarce kilka centów za każde kliknięcie, przy czym miejsca są licytowane – strona która daje więcej za kliknięcie znajdzie się wyżej na liście rezultatów. Pozycje płatne są oznaczone jako takie, razem z ceną. System ten jest korzystny dla właścicieli stron – płacą oni tylko za wejścia nie za wyświetlenia. Twórcy twierdzą, że jest on również korzystny dla użytkownika, gdyż tylko strony, które oferują coś użytecznego z danej dziedziny mogą sobie pozwolić na taką reklamę. Z drugiej jednak strony wiele użytecznych stron jest niekomercyjnych, a nawet przy stronach komercyjnych wyniki będą często nieoptymalne – np. na taką reklamę nie mogą sobie pozwolić strony, które mają niskie marże i oferują produkty po niskich cenach, a jedynie te, które mają wysokie marże i oferują produkty drożej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Dodane: 29-11-2018 04:16